środa, 29 lutego 2012

Wiosna 2012

Wiosna zbliża się dużymi krokami, więc powstaje mała kolekcja, którą zawsze chciałam stworzyć. To jedno z moich marzeń, gdyż w tym roku postanowiłam krok po kroku je realizować.

Jednak będzie inaczej niż do tej pory, ponieważ wszystkie dodatki będą prezentowane na mojej koleżance, która zgodziła się zostać moją modelką. Oto Kasia z moją pomocnicą/przeszkadzajką  Labą.

Rotation of IMGP0026

Fotograf ze mnie raczej marny, ale wszystko widać i jest to świetna zabawa dla nas obu. A przecież o tą radość chodzi, prawda??

Więc prezentuję pierwsze prace.

Czarny kapelusik…

  IMGP0063 IMGP0065 IMGP0066 Rotation of IMGP0068

Mała torebeczka lub kosmetyczka…

IMGP0079     IMGP0083
IMGP0088

Kapelusik czerwony inspirowany latami 20-30 poprzedniego wieku :D

   IMGP0059IMGP0057

To na początek:) Dziękuję Kasiu:*

Pozdrawiam Wszystkich i ciepłych dni życzę
Ilona

7 komentarzy:

  1. Super modelka i modele :):):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilona to ja dziekuje, ze moglam miec maly udzial w tym co tworzysz ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! A czarny kapelusik - BOSKI

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelutki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję , dziękuję, a Ty Kasiu szykuj się na więcej heh

    OdpowiedzUsuń
  6. a chciałam jeszcze dodać że pomysł z modelką jest bardzo dobry, na żywej głowie wszystko prezentuje się dużo lepiej niż na manekinie :)

    OdpowiedzUsuń