piątek, 3 lutego 2012

Kolczyki i wisior

Sutasz lub jak kto woli soutache, wciągnął mnie na całego.. to uzależnia. Codziennie przeplatam delikatne sznureczki z koralikami. Obserwuję sklepy internetowe i nie mogę się zdecydować, tyle tam pięknych kamieni. Miałam długą przerwę i teraz nadrabiam zaległości.
Za oknem ogromy mróz, wychodzę tylko nasypać zziębniętym ptaszynom ziarna. Potem siadam z kawusią, przekąskami i sutaszuję do wieczora.

A to już komplet wykonany na życzenie Pani Teresy, którą serdecznie pozdrawiam. Mam nadzieję, że się spodoba.

MS21.4  MS21.1  MS21.2
MS21.3

Z gorącymi pozdrowieniami 
Ilona

8 komentarzy:

  1. Piękny komplecik i kolory dokładnie takie jak lubi córka. Myślę,że będzie zadowolona,a na dodatek ekspresowe wykonanie.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Oby córa była zadowolona.

      Usuń
  2. Co prawda kolory zupełnie nie moje ale forma i kunszt pracy rewelacja !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ale nie wszystko musi być w moich kolorach ;-)
    Serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś jeśli mam być szczera, to też nie moje kolorki, ale cieszę się, że zostały przez Ciebie docenione :D

      Usuń
  3. Ilona wykonałaś śliczny komplet, zastanawiam się tylko ile podczas szycia tej śliczności wypiłaś kawuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj Cię zaskoczę.... tylko dwie :D heh
      Dziękuję za komplement i odwiedziny

      Usuń