piątek, 10 lutego 2012

Eko kolekcja

Dzisiaj zaserwuję coś innego. Jakiś czas temu stworzyłam kilka sztuk biżuterii, którą nazwałam zwyczaje Eko kolekcją. Niestety nie zrobiłam zdjęć, więc…. sami rozumiecie. Muszę się uśmiechnąć do nowej właścicielki owego zestawu :)
Chciałam oderwać się, choć na jeden dzień od sutaszu i oto efekt.

 MS EKO 1.1  MS EKO 2.1 MS EKO 2.2    MS EKO 1.4MS EKO 3.1

Jako manekin do wiązania i ustalania długości owej biżuterii służy mi szanowny małżonek. Stał cierpliwie w milczeniu przez “ładną” chwilkę:) Kochany Miś. Kiedy zabrałam się za wykończenie pracy, usłyszałam za plecami.. “ Kochanie, może byś zrobiła w końcu biżuterię dla mężczyzn”….
Warto się zastanowić, przecież nie tylko kobiety lubią błyszczeć.

A na koniec, dla Wszystkich kwiatuszek. Tak właśnie pachnie mi przy pracy.

Rotation of IMGP0022

Pozdrawiam Wszystkich Gości i dziękuję za przecudowne komentarze.
Buziaki Ilona

4 komentarze:

  1. Eko biżu cudna :) Ale masz zapowiedź wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pachnie... aż się miło pracuje:D Jutra sadzę kolejne cebulki. Teraz niezdrowa kolacja, Awatar i dalej do Eko tworzenia..

      Usuń
  2. Eco biżu podoba mi się, pachnie latem do tego letnia sukienka... ale się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... jak widać na załączonych obrazkach, mi już też tęskno do lata.

      Usuń