czwartek, 23 lutego 2012

Black and white

 Biało i czarno, takie prace dzisiaj prezentuję.

Wisior został wykonany dla Ani, która dostał zawieszkę z kryształu górskiego od swojej córeczki. Kryształ jest szczęśliwym kamieniem zodiakalnych lwic, do tego od ważnej osóbki, więc nosić trzeba.

ale….
Anka jest jedną z niewielu osób, które znam, uwielbiających oryginalną biżuterię. Jej kuferek ze skarbami przyprawiłby o zawał niejedną z nas. Same cuda, jedyne w swoim rodzaju, fascynujące… brak słów… jedyne prawidłowe to wzdychanie do “świecidełek”.

Same więc rozumiecie, że wykonanie dla takiej Kobiety, biżuterii według mojego projektu jest niesamowitym zaszczytem. Dziękuję Aniu. Mam nadzieję, że będzie ona godna współdzielić kuferek z całą resztą. 

MS27.1

MS27.2    MS27.3

A to brosza. W roli głównej czarno-biała kamea. Te damy są niesamowite. Myślę, że większość z Was się ze mną zgodzi.

MS28.1

MS28.2 MS28.3

Dzisiaj to już wszystko zapraszam ponownie. Będzie bransoleta, którą dzisiaj skończyłam.

Ściskam gorąco
Ilona

Ps. Czy do Was też już wiosna idzie??

3 komentarze:

  1. Uf zabrakło mi tchu... camea jest rewelacyjna zresztą sama nie wiem co bardziej mi się podoba, pięknie....

    OdpowiedzUsuń