sobota, 10 listopada 2012

Coraz bliżej święta

Moi Kochani! Zbliżają się cudowne Święta Bożego Narodzenia. Z tej właśnie okazji gorąco zachęcam do kupowania prezentów. 
Ręcznie zdobiona bombka, czy świąteczny talerzyk na opłatek, będą niesamowitym podarunkiem.
Zachęcam również do wysyłania kartek z życzeniami, do tych których kochamy i nie możemy się z nimi spotkać podczas tych Magicznych chwil. 

Zapraszam do oglądania albumów z moimi pracami, które stworzyłam wcześniej. 
Zamówienia, pytania i komentarze  można przesyłać mailem na adres: magicznaszuflada@gmail.com




Klikając TUTAJ  przeniesiecie się do albumu z różnymi dekoracjami świątecznymi. Znajdziecie tam figurki z masy solnej, gipsu oraz talerze lub butelki z motywami zimowymi.

Bombki z poprzednich realizacji znajdziecie klikając na TEN opis :) 














Zaś kartki świąteczne można zobaczyć w albumie do którego przeniesiecie się klikając TU!



Wszystkich gorąco zapraszam i pamiętajcie Promując nasze rękodzieło wspieracie artystów tworzących z pasją i miłością.
Życzę miłej zabawy przy oglądaniu. 

Gorąco i magicznie Wszystkich pozdrawiam
Ilona

2 komentarze:

  1. Ilonko widzę,że u Ciebie już Święta....ja na razie jeszcze o nich nie myslę,ale równie mocno zachęcam do kupowania polskiego rękodziela...a na razie zapraszam na chwilkę na mojego bloga...:)
    Buziale:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam gorąco! Trafiłam do Ciebie z pomorskiej listy crafterek, bo też tam jestem :-) Dopisuję Cię do mojej bloglisty:D

    OdpowiedzUsuń