sobota, 5 maja 2012

Naszyjnik

W tak zwanych wolnych chwilach od "twórczości bieżącej" postanowiłam przypomnieć swoje stare prace. Wcześniej pokazywałam je na poprzednim blogu.
 .......
 Dzisiaj mój pierwszy i jak do tej chwili jedyny naszyjnik, który wykonałam z ciekawość. Najnormalniej w świecie chciałam sprawdzić siebie, czy dam radę.

Oto on, czerwono grafitowy naszyjnik.


W zeszłym roku prezentował mnie dumnie na Impresjach redzkich i przyciągnął uwagę pewnej Pani.
Strasznie byłam dumna.


Pozdrawiam gorąco i słonecznego weekendu życzę.
 

16 komentarzy:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΛΙΕ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. σας ευχαριστώ πολύ και τις καλύτερες ευχές

      Usuń
  2. Rzeczywiście przyciąga uwagę. Piękne nasycone barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. musze go sobie kiedys przymierzyc. czy jest do niego branzoletka albo kolczyki? on jest niesamowity... Camilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tego nie przymierzysz, bo (ku mojemu zadowoleniu) jest już u nowego właściciela. Ale jak wpadł Ci w oko zrobię, nawet z bransoletką lub kolczykami :)

      Usuń
  4. Jest naprawdę baaaardzo ladny-wcale się nie dziwię,że przyciągal uwagę!Piękne kolory!Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Wy w tej Redzie macie w wodzie? Albo 2 główne wygrane w totka, piękne prace, piękne, twórcze Kobietki! No wezmę się i przeprowadzę:)
    Naszyjnik piękny!! Gratuluję!! A może częściej popełnisz taką cudną próbę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dawaj :D Ja co prawda 7km od Redy ale co tammmm. Piękne tereny, wszędzie blisko. Weź też Wejherowo pod uwagę:)
      A próby popełniała będę tym bardziej, że mam głowę pełną pomysłów. Tylko czasu trochę za mało:) I mam nadzieję, że wyjdą.
      Dziękuję serdecznie za komplement. Ściskam i zapraszam.

      Usuń
  6. piękne połaczenie kolorystyczne i naprawdę piękny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze dodają mi sił do pracy. Ślicznie dziękuję. I zapraszam do podglądania bloga. Bardzo mi miło, że do mnie zawitałaś i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej.
      Ściskam Ilona

      Usuń
    2. jesteś u mnie w blogach obserwowanych wiec napewno zagoszczę nie raz! :) tymczasem zapraszam serdecznie na moje kwitnace candy :
      http://lauraandart.blogspot.com/2012/05/letni-post.html
      pozdrawiam!
      Laura

      Usuń
    3. Dziękuję za zaproszenie... już lecę :)

      Usuń