czwartek, 10 maja 2012

Kocham maj

Wiosna to piękna pora roku. Każda ma w sobie magię, ale to jest czas, który uwielbiam. Drzewa okrywają się kwiatami, trawa jest soczyście zielona... Przyroda budzi się ze snu zimowego. Ja też i z pewnością w tym cudownym stanie nie jestem osamotniona. Nawet wczorajszy deszcz był piękny. Bez pod oknem mojej pracowni pachniał intensywniej. Kocham maj... i nic tego nie zmieni. Chciałam się podzielić moimi widokami... mam nadzieję, że i u Was wywoła uśmiech na twarzy. Na początek widok z mojego tarasu...





i żyjątka ruszyły....





A te błękitne oczka chciała zadedykować Ewelince. Mojej kochanej szalonej. Wracaj do tworzenia... ja ciągle czekam.


Ściskam gorąco i słońca życzę Wszystkim Ilona

8 komentarzy:

  1. Ja tez kocham maj, choc wszystko to co u Ciebie na zdjeciach, u mnie juz przekwitlo..ale kwitna akacje, jasmin i inne bardzo intensywnie pachnace rosliny. Gdy wychodze rano z psem i chodze wzdluz pieknie obrosnietej rzeczki, probuje sie nawdychac na zapas, ale nic z tego, ciagle mi malo.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej czekam na jaśmin... już Ci zazdroszczę. Ale wszystko przede mną. I zgodzę się z tym, że takimi zapachami nie da się nawdychać na zapas...

      Usuń
  2. Można się zadużyć w tych kwiatach. Takie uniesienie przeżyłam w tamtym roku na początku maja w warszawskich Łazienkach.
    Na jeszcze większe podbudowanie nastoju, chcę Ci ofiarować kwiatową broszkę. Jesteś moją 300 obserwatorką. Bardzo mi miło z tego powodu.
    Jeśli masz ochotę na prezent, proszę prześlij mi swój adres na e- mail.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem urodzona w maju więc siłą rzeczy to mój miesiąc, kocham wiosnę i początek jesieni. Piękne zdjęcia i piękne miejsce.Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń