wtorek, 9 października 2012

Komplet na 50tą rocznicę!

Dawno się nie pokazywałam, ale czasu coraz mniej. Remont, praca i... coraz większe gabaryty, heh. Szykujemy pokój dla córy likwidując moją kochaną pracownię. Więc jak łatwo się domyślacie, prędko nowych prac nie będzie. Mam nadzieję, że choć na święta dam radę zrobić troszkę dekoracji.

Ten komplet zrobiłam dla cioci i wujka z okazji 50 - tej rocznicy ślubu w sierpniu.
Fantastycznie! Tyle lat razem w szczęściu, miłości... To wręcz niesamowite. Mam nadzieję, że w mojej rodzinie to będą standardowe rocznice, czego sobie i wszystkim życzę :)
Zdjęcia robione na szybkiego pół godziny przed wyjazdem...






A wesele... tak świetnie nie bawiłam się już dawno. Impreza na całego. Na zdjęciu moja szalona rodzinka z  Młodą Parą.


Ciociu, wujku - szczęścia życzę. 


Ściskam Ilona
 

3 komentarze:

  1. Noooooooo kochana. Po pierwsze masz cudny kapelutek. Po drugie zrobiłaś elegancki prezent. Ale najbardziej jestem zachwycona tą błekitną "Warszawa" ( no chyba, że to "Pabieda"). Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie - Warszawa, a Robert zamiast zająć się weselem i Parą Młodą - robił interesy z właścicielem samochodu. Jak przez przypadek usłyszałam rozmowy o cenie, zrobiło mi się słabo , haha!

      Usuń
    2. Jestem w stanie go zrozumieć:)

      Usuń