piątek, 23 marca 2012

Warsztaty sutasz

9 marca na prośbę Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli HB Edukacja poprowadziłam zajęcia z tworzenia biżuterii haftem sutaszowym. Było niesamowicie, wesoło, twórczo i … krótko.

Panie starały się bardzo i stworzyły piękne wisiory. Niestety, mój aparat odmówił w trakcie robienia zdjęć posłuszeństwa i fotki prac mam dzięki uprzejmości Pani Hani – dziękuję.

A to już fotorelacja.
20120323736  wisior sutasz 010   
IMGP0027IMGP0018 IMGP0020 IMGP0023 IMGP0026  IMGP0030

Musimy powtórzyć :) Było naprawdę świetnie.

Pozdrawiam gorąco
Ilona

4 komentarze:

  1. tak:) kawiarnia klimatyczna, i wiele ciekawych ludzi :) pozdrawiam
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie musimy powtórzyć;) efekty przerosły moje wyobrażenie, pierwszy sutasz i takie ... cuuudo, mówiąc skromnie:) co do warsztatów gorąco polecam, warto spróbować, tym bardziej, że pani Ilona dzieli się wieloma sekretami na to jak sutasz zacząć, skończyć i ...pokochać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniłam się. Dziękuję za tak miły komentarz i polecam się :D

      Usuń
  3. 32 year old Research Nurse Hamilton Rand, hailing from Keswick enjoys watching movies like Los Flamencos and Gaming. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 GT SWB Speciale Aerodinamica. ta strona

    OdpowiedzUsuń