sobota, 21 kwietnia 2012

Decoupage..

.. dawno nie zdobiłam tą techniką. Szykując się do charlotty i nakręcona przez Agnieszkę zrobiłam… tym razem poszalałam bo stworzyłam komplety.
Coś innego …
IMGP0025

IMGP0007

IMGP0014







słoiczki z różową kokardką do kuchni na kawę, herbatę i cukier…



podkładki pod kubek z kaszubskim wzorem…





i słoiczek:) z lawendą… już nie mogę się doczekać aż zacznie kwitnąć w ogrodzie, pozbieram kwiaty, zasuszę i słoik jak znalazł :)



Dzisiaj to wszystko… Pozdrawiam gorąco Ilona

6 komentarzy:

  1. Ale wysyp prac wszystkie piękne i wyjątkowe ale najbardziej podoba mi się pierwszy komplet z różyczkami, jest taki w starym stylu i słoiczki do kawy cukru i herbaty, zakochałam się w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu w Twoich ustach to prawdziwy komplement. Dziękuję!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam i zjadłam haha. Pierwszy najciekawszy, reszta ładniutka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne. :) Prostota minimalizmu. :) Nie lubię zbyt wielu 'udziwnień'. Twoje prace bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń