wtorek, 24 stycznia 2012

Drobny komplecik + efekt uboczny

Jeszcze w grudniu zrobiłam delikatny komplecik sutaszowy.
Kolczyki i wisiorek to prezent gwizdkowy dla córki mojej Kunsztowej koleżanki, mam nadzieję, że obdarowana jest zadowolona.

MS18.1MS18.2
Natomiast wisior ze złotą tasiemką to praca uboczna owego kompletu. Zrobiłam jeden kolczyk wysłałam zdjęcie do akceptacji okazało się, że… powstanie nowy komplecik:) Za to wisior zdobi szyję Ani, która jest z niego bardzo zadowolona. Tym sposobem powstały dwa prezenty.
MS17.1MS17.2  
Korzystając z okazji chciałam poinformować, że dotarły do mnie szkiełka. To moja wielka miłość . Fusing fascynuje mnie od wielu lat. Kształty, kolory, możliwość zastosowania go we wszystkim co się da. To cudo jakieś.
Pamiętacie ten wisior – to jeden z moich pierwszych i główną atrakcją jest owe, fenomenalne szkiełko.
MS4.3
Zaglądajcie do mnie. Już na dniach wstawię zdjęcia szkiełek, kaboszonków szklanych itp. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany… piszcie!
Ściskam gorąco i miłego dnia życzę. Mam nadzieję, że do wszystkich zaglądają promyczki słońca.

2 komentarze:

  1. Piękny komplecik !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jak będziesz wiedziała, które szkiełka są na sprzedaż daj znać ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement i z pewnością się odezwę:)

      Usuń